شنبه 1 اردیبهشت 1403

04 مهر 1398

کارگاه تکنیک‌های رسانه‌ای با تمرکز بر پیاده‌روی اربعین برگزار می‌شود

معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، کارگاه تکنیک‌های رسانه‌ای با تمرکز بر پیاده‌روی اربعین حسینی را برگزار می کند.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، کارگاه تکنیک‌های رسانه‌ای با تمرکز بر پیاده‌روی اربعین حسینی را برگزار می کند.

این کارگاه با حضور اساتید برتر در عرصه تبلیغ و رسانه برگزار می شود که سهیل اسعد در این کارگاه به تبیین ظرفیت های بین المللی اربعین، حجت‌الاسلام مصطفی اسماعیلی به بازنمایی اربعین در فضای مجازی،امیر حسامی نژاد به تشریح نحوه عکاسی با موبایل، روح الله رفیعی به شیوه مستند سازی با موبایل، حامد حجتی به روش سوژه یابی وروایت نگاری و سید حمیدرضا قادری به تبیین مدیریت سفر می‌پردازد.

این گزارش حاکی است، علاقه‌مندان تا 10 مهر ماه فرصت دارند برای نام‌نویسی در این کارگاه به نشانی https://evnd.co/JObju  مراجعه کنند و اقدام لازم را انجام دهند.

گفتنی است، این کارگاه روز پنجشنبه 11 مهر ماه - از ساعت 8 صبح تا اذان مغرب در قم، خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، طبقه چهارم، سالن جلسات برگزار می‌شود.