پنج شنبه 9 فروردین 1403

23 شهریور 1398

دوره آموزش روایتگری مبلغه های استان آذربایجان غربی برگزار شد

به همت کارگروه بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان آذربایجان غربی دوره آموزش روایتگری با حضور حجت الاسلام شریف تبار در حوزه علمیه خواهران الزهراء( سلام الله علیها) برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری الاربعین به همت کارگروه بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان آذربایجان غربی دوره آموزش روایتگری با حضور حجت الاسلام شریف تبار در حوزه علمیه خواهران الزهراء( سلام الله علیها) ارومیه به مدت 16 ساعت برگزار شد.

در آغاز این دوره آموزشی حجت الاسلام و المسلمین میرزایی مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی استان آذربایجان غربی امر تبلیغ را یک وظیفه بعد از شهادت اباعبدالله الحسین ( علیه السلام) دانستند که این وظیفه در راستای نیل به اهداف عاشوراء است. ایشان حاضرین را به ارائه تبلیغ مخاطب پسند دعوت کردند تا تأثیر گذار تر باشند.

در ادامه سرکار خانم پور حیدر مسئول کارگروه بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان آذربایجان غربی به تشریح روند اجرایی دوره پرداختند و حضور حجت السلام و المسلمین شریف تبار را ارج نهادند و خواستار بهره برداری از لحظه لحظه تدریس ایشان شدند تا برکات آن در آینده نمایان گردد.

بعد از مراسم افتتاحیه حجت الاسلام شریف تبار استاد روایتگری به مدت 16 ساعت در دو روز پنجشنبه و جمعه مورخ 21 و 22 شهریور ماه صبح و بعدازظهر روش ارائه مطلب به شیوه روایتگری تشریح نمودن و بعد از اتمام تدریس فراگیران در قالب 4 کارگاه تمرین عملی داشتند و بعد از اتمام زمان کارگاه از هر گروه یک نفر به ارائه روایتگری پرداختند و نقاط قوت و ضعف بررسی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مقرر شد 8 جلسه کارگاهی دیگر برگزار شود و نتایج در قالب ارزیابی پایان دوره به عمل آید.