پنج شنبه 9 فروردین 1403

09 آبان 1397

توزیع دهها هزار پتو بین زائران توسط بخش امور خدماتی آستان قدس عباسی

همزمان با کاهش دمای هوا در شب های گذشته در کربلا، آستان قدس عباسی هزاران پتو میان زائرانی توزیع کرد که شب را در جوار دو مرقد مطهر امام حسین و حضرت عباس (علیهم السلام) و بین الحرمین می گذرانند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، خليل هنون رئیس بخش امور خدمت رسانی آستان قدس عباسی در این باره گفت: با توجه به کاهش دمای هوا بخصوص در هنگام شب در کربلا و برای خدمات رسانی بیشتر به زائران ، یک مرکز دیگر به مراکز توزیع پتو افزوده شد.

این مرکز پس از تحویل گرفتن پتوها ازانبار، آنها را بر اساس سیستم دریافت و تحویل مشخصی توزیع می کند و این امکان را برای زائران فراهم کرده است پتو را تا هرزمان و به هر تعداد که می خواهند نگه دارد.
هنون گفت: توزیع پتو محدود به زائران نمی شود بلکه پتومیان مراکز اسکان وابسته به آستان قدس عباسی که اخیرا افتتاح شدند و همچنین برخی موکب های خدمت رسانی نیز توزیع شد.
وی عنوان داشت، این بخش با توجه به افزایش قابل توجه زائران اربعین با استقبال بسیار گسترده ای از سوی آنها در ایام زیارت روبرو شد واین امر پذیرش داوطلبان بیشتری را برای همکاری با پرسنل فعلی واداشت بطوریکه همه آنها در طول شبانه روز فعالیت مستمری دارند.
هنون تصریح کرد: همه پتوها از قبل از زیارت شستشو، استریل، معطر سازی و آماده استفاده شدند.