جمعه 10 فروردین 1403

04 آبان 1397

گزارشی از پنجمین روز فعالیت های کاروان نور اربعین

اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته، در پنجمین روز از حضور خود در مسیر پیاده راه عاشقی نیز در محافل انس با قرآن و عترت حضور یافتند.


در مسیرِعاشقی

به گزارش سایت الاربعین؛ اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته، در پنجمین روز از حضور خود در مسیر پیاده راه عاشقی نیز در محافل انس با قرآن و عترت حضور یافتند.

 

 

بر این اساس؛ محفل با شکوه انس با قرآن و عترت  با حضور آقایان علی شکفته، سیدمصطفی حسینی و یوسف قنبری در موکب حشدالشعبی عراق در گرامی داشت شهدای مقاومت و در میان خیل عظیم مشتاقان حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار شد

.

 

همچنین آقایان جعفر فردی، مهدی تاجور و محسن رشیدی در فواصل مختلف در این موکب که  خدمات فرهنگی مختلفی به زوار اباعبدالله الحسین ارائه می کند، به تلاوت اذان گاهی پرداختند.

 

 

کرسی تلاوت دیگری نیز روز گذشته نیز در موکب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) واقع در عمود 707  مسیرپیاده روی اربعین برگزارشد و طی آن آقایان جعفر فردی، وحید خزایی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخته و نماز ظهرنیز با نوای آقای مهدی علم خواه اقامه شد.

 

 

همچنین دیگر کرسی تلاوت روز گذشته در موکب هیئت هنر با تلاوت آقایان حمیدرضا احمدی وفا مسعود موحدی راد و اجرای برنامه گروه الوارثین البرز در میان شور وشوق وصف ناپدیر زائرین حرم سید الشهدا(ع) برپاشد.

 

اجرای قطعه اسماءالحسنی توسط اعضای کاروان نور و تلاوت شبانگاهی آقای علم خواه در در موکب عاشقان حسین (شیعیان ترکیه) واقع در عمود 271 نیز از جمله برنامه های روز  پنجم حضور قرآنیان درعتبات عالیات بود

.

 

تلاوت سید آقای جاسم موسوی، قاری توانمند کشورمان در صحن حضرت زهرا(س) حرم مطهر حضرت علی (ع) و تلاوت آقای محسن رشیدی در موکب حضرت فاطمه معصومه(س) از جمله دیگر برنامه های اجرا شده در مسیر پیاده روی اربعین می باشد

.