جمعه 10 فروردین 1403

16 مهر 1399

اختتامیه برنامه های قرآنی اربعین حسینی در کربلای ایران با برگزاری محفل قرآنی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

مسئول شورای قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین از اختتامیه برنامه های قرآنی اربعین حسینی همزمان با شام اربعین در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، سیدمحمد موجانی، مسئول شورای قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین از اختتامیه برنامه های قرآنی اربعین حسینی همزمان با شام اربعین خبر داد و گفت: با تمسک به روایتی از امام هادی(ع)، در خصوص برابری ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) با زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، برنامه های قرآنی اربعین حسینی در کربلای ایران پایان می یابد.

وی افزود: این محفل قرآنی، با اجرای استاد عباس سلیمی، تلاوت استاد حمید رضا احمدی وفا و رمضان خلیلی و اجرای تواشیح گروه مدیحه سرایی محراب، در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار می گردد.

موجانی خاطرنشان کرد: این محفل از ساعت 19 الی 20، به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین شبکه های مجازی: heyatonline.ir/heyat/40،  aparat.com/alarbaeen/live  ،  live.alarbaeen.ir   پخش خواهد شد.

وی افزود: بدین ترتیب در ایام اربعین امسال 10 محفل ویژه قرآنی در یادبود سرداران مقاومت و 30 محفل در استان ها با همکاری کانون های فرهنگی مساجد برگزار شده و در مجموع بیش از40 محفل قرآنی با استقبال مخاطبین و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مسئول شورای قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین در پایان اظهار کرد: امیدواریم این محافل مورد تایید حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قرار گرفته باشد و همه مردم ایران عزیز با تمسک به قرآن کریم، از مشکلات و سختی های روز جهان، با افتخار و موفقیت عبور کنند انشالله.