چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

25 شهریور 1397

فراخوان ثبت نام قاریان و گروه‌های تواشیح تمدید نخواهد شد

فراخوان ثبت نام قاریان و گروه‌های تواشیح تمدید نخواهد شد ثبت نام قاریان و گروه‌های تواشیح در کاروان نور اعزامی به عتبات در ایام اربعین حسینی (ع) از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور اعلام و طی آن علاقه مندان تا 31 شهریورماه فرصت دارند و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.


فراخوان ثبت نام قاریان و گروه‌های تواشیح  تمدید نخواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین؛ سید محمد موجانی دبیر کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در خصوص فراخوان ثبت نام قاریان و گروه های تواشیح در کاروان نور اربعین حسینی گفت: فراخوان ثبت نام قاریان و گروه‌های تواشیح در کاروان نور اعزامی به عتبات در ایام اربعین حسینی (ع) از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در سایت etghan.ir قرار داده شده و مهلت ثبت نام آن به هیچ عنوان تمدید نمی شود.

وی در ادامه افزود: یکی از فعالیت‌های موفق ستاد مرکزی اربعین حسینی در مراسم پیاده روی اربعین عظیم حسینی در چند سال اخیر، اجرای برنامه‌های قرآنی بوده است که اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور به عنوان نهاد هماهنگ کننده قاریان و گروه های تواشیح در کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین نقش ایفا می نماید.

دبیر کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین نیز با اشاره لینک های ثبت نام در سایت اتقان به نشانی www.etghan.ir تصریح کرد: در این  فراخوان، قاریان ممتاز سراسر کشور از ، 21 شهریور ماه آغاز شده و تا 31 شهریورماه، در صورت تمایل و دارا بودن شرایط زیر نسبت به ثبت نام و اعلام آمادگی در پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به نشانی www.etghan.ir  اقدام نمایند.

وی اظهار کرد:  امسال هم اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با بهره گیری از ظرفیت‌های سایر نهادها و دستگاه‌های قرآنی کشور تحت عنوان «کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین» مسئولیت سازماندهی و اجرای برنامه‌های قرآنی در این رویداد عظیم معنوی در کشور عراق را بر عهده دارد.

 

شرایط قاریان و گروه‌های تواشیح متقاضی بدین شرح می باشد:

  1. سن بالای 18 سال
  2. قاری ممتاز کشوری یا حداقل قاری ممتاز در سطح استان
  3. تأیید سطح فنی قاری توسط یک نفر از اساتید برجسته کشور
  4. دارا بودن روحیه همکاری و تحمل شرایط سختی که ناشی از کمبود امکانات در این سفر می‌باشد.
  5. عدم عضویت در کاروان نور در سال‌های گذشته
  6. حضور تمام وقت در ایام اعزام کاروان نور (8 الی 22 صفر 1440)
  7. داشتن پاسپورت به حداقل 6 ماه اعتبار

گفتنی است؛ اسامی کاروان نور جمهوری اسلامی اعزامی به کربلای معلی، هفته اول مهرماه و پس از بررسی نتایج ثبت نام در فراخوان یاد شده، اعلام خواهد شد و زمان ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 

لینک ثبت نام قاریان اعزامی به عتبات در ایام اربعین حسینی (ع)

لینک ثبت نام گروه‌های تواشیح اعزامی به عتبات در ایام اربعین حسینی (ع)