چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

19 شهریور 1397

نماینده بعثه رهبری در عراق با تولیت عتبه حسینی دیدار کرد

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با اشاره به نقشه های دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه بین مسلمانان بویژه بین ملت های ایران و عراق بیان داشت: عزت محبین اهل بیت در اتحاد و انسجام بین دوست داران آنان است.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در عراق با تولیت عتبه مقدس حسینی دیدار و گفت‌ وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی از مساعدت های تولیت عتبه حسینی جهت برگزاری برنامه های فرهنگی-دینی مخصوصاً دعای عرفه تقدیر و تشکر و اظهار داشت تمام مقررات کشور عراق مخصوصاً عتبه حسینی را دقیقاً رعایت کرده و رعایت خواهیم نمود.

وی با اشاره به نقشه های دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه بین مسلمانان بویژه بین ملت های ایران و عراق بیان داشت عزت محبین اهل بیت در اتحاد و انسجام بین دوست داران آنان است.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی همچنین با بیان اینکه مردم ایران و عراق با هم ارتباط تنگاتنگی دارند اذعان داشت دشمنان از این موضوع بسیار عصبانی هستند و آنرا برنمی تابند ولی همه باید بدانیم که عزت همگان در گرو اتحاد آنان است.

سید جعفر موسوی تولیت آستان مقدس حسینی نیز بر ضرورت اتحاد جهان اسلام مخصوصاً محبین اهل بیت تأکید کرد و بیان داشت همه برگرد محور اهل بیت باید در نشر معارف دینی تلاش کنیم.

وی خدمت به زائران حسینی را یک وظیفه و موجب افتخار دانست و اظهار داشت بدون شک رضایت زائرین، رضایت حضرت سیدالشهدا را در پی خواهد داشت، وی از نظم و انظباط زائران ایرانی نیز تشکر و قدردانی کرد.