جمعه 10 فروردین 1403

28 اردیبهشت 1397

اعزام 15 هزار زائر به عتبات در نيمه اول رمضان

مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت از اعزام 15 هزار زائر در نيمه اول ماه مبارک رمضان به عتبات عاليات خبر داد.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني الاربعین، مرتضي آقايي مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار كرد: 15 هزار زائر در نيمه اول ماه مبارك رمضان به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند.

وي در ادامه تصريح كرد: اعزام زائران به عتبات عاليات ويژه نيمه اول ماه مبارك رمضان از 21 ارديبهشت ماه آغاز شده است و تا 27 اين ماه ادامه خواهد داشت و فردا آخرين گروه اين زائران به عتبات مشرف مي‌شوند.

مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت خاطرنشان كرد: اعزام هاي ويژه نيمه دوم ماه مبارك رمضان نيز از 12 خرداد ماه سال جاري آغاز خواهد شد و تا پايان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

آقايي در ادامه به اختصاص تخفيف‌هاي ويژه براي سفرهاي ماه مبارك رمضان اشاره كرد و يادآور شد: اعزام زائران شامل سفرهاي 7، 14 و 30 شب است و در نيمه اول زائراني كه به صورت هوايي اعزام مي‌شوند، از تخفيف 40 درصدي و در نيمه دوم از تخفيف 20 درصدي بهره‌مند خواهند شد.

وي اضافه كرد: تخفيف سفرهاي عتبات عاليات در ماه مبارك رمضان به صورت سفرهاي زميني از تخفيف كمتري برخوردار است و آمار 15 هزار نفري اعزام شوندگان به عتبات، هم زائران زميني و هم زائران هوايي را در برمي‌گيرد.