پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

05 اردیبهشت 1397

"شکرالله حسن بيگی" به عنوان رئیس ستاد اربعين استان تهران منصوب شد

استاندار تهران در نخستين جلسه ستاد اربعين استان ،شكراله حسن بيگی، معاون سياسی و اجتماعی استانداری تهران را به عنوان رئیس ستاد اربعين استان منصوب كرد.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني الاربعین، نخستين جلسه ستاد اربعين استان تهران امروز (چهارم ارديبهشت ماه) به رياست استاندار تهران و با حضور اعضاي ستاد برگزار شد.

در ابتداي اين نشست گزارشي از اقدامات ستاد اربعين استان در سال گذشته ارائه شد.

براساس اين گزارش، در سال گذشته طي ١٥ روز خدمات رساني ستاد اربعين برای زائران حسینی، روزانه حدود ٧٠ هزار نفر زائر  تغذيه و اسكان داده شده اند.

همچنين در سال گذشته در هر وعده ٧٠ هزار غذا پخته و آماده شده است كه در مجموع ٢١٠ هزار وعده غذا براي زائران حسینی آماده سازي شده است.

در ادامه نشست، استاندار تهران با تشكر از اقدامات انجام شده ستاد اربعين استان در سال گذشته گفت: ستاد اربعين استان تهران در ايام اربعين امسال نيز با ریاست معاون سياسي و اجتماعي استانداري تهران اقدامات برنامه ريزي خدمات رساني به زائران را به عهده دارد.

مقيمي با اشاره به اينكه خدمات رساني به زائران حسینی در ايام اربعين توفيق ارزشمندي است گفت: خدمات رساني به زائران  از سوي ستاد اربعين استان داوطلبانه و بر آمده از ميل و علاقه افراد و مديران است و هيچ اجباري از سوي دولت براي خدمات رساني مديران در اين بخش نيست.

وي در پايان افزود: بسياري از صنايع و بازاريان در طول برگزاري ايام اربعين كمك هاي خود را از طريق ستاد اربعين استان تهران به زائران مي رسانند و در اين ايام كمك ها و خدمات رساني هاي مردمي و داوطلبانه از طريق موكب هاي ستاد اربعين استان تهران به زائران مي رسد.