جمعه 10 فروردین 1403

18 فروردین 1397

تمام مصالح و موارد مورد نياز بازسازی عتبات از كالاهای ايرانی تأمين می‌شوند

رئيس ستاد بازسازی عتبات عاليات فارس با اشاره به نامگذاری سال به نام حمايت از توليد ملی از سوی مقام معظم رهبری و همچنين تأكيد رئيس كشوری اين ستاد بر اين مهم گفت: تمام مصالح و موارد مورد نياز بازسازی عتبات عاليات از كالاهای ايرانی تأمين می‌شوند.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني الاربعین، اسكندر قاسمي، رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان فارس با اشاره به نامگذاري سال به نام حمايت از توليد ملي از سوي مقام معظم رهبري گفت: ما در امورات بازسازي حرم‌هاي مطهر ائمه معصومين اعم از كربلا، نجف، كاظمين و سامرا همواره تلاشمان بر اين بوده است تا از مصالح و كالاهاي ايراني استفاده كنيم.

وي افزود: امسال نيز با توجه به نامگذاري سال از سوي مقام معظم رهبري، رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات كشور نيز بر ضرورت تداوم و تقويت اين مهم تأكيد كردند بنابراين ما هم در استان فارس به تمام كاركنان و پيمانكاران خود ابلاغ كرديم كه تمام مصالح و موارد لازم براي بازسازي حرم‌هاي ائمه معصومين حتماً از كالاهاي ايراني و توليد ملي باشند.

قاسمي اظهار كرد: اين كار از يك سو موجب اشتغالزايي در كشورمان شده و از سوي ديگر به رونق اقتصادي كشورمان نيز كمك مي‌كنند كه ما هم تلاش مي‌كنيم تا سهم خود را ادا كنيم.

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان فارس يادآور شد: در بحث بازسازي عتبات عاليات ما از موارد مختلفي استفاده مي‌كنيم كه به عنوان مثال سنگ‌هاي حرم‌هاي مطهر ائمه معصومين را از معادن كشورمان و همچنين مصالح ساختماني و تأسيساتي نظير سيمان، شن، آجر، اقلام برقي و غيره را از توليد داخلي كشورمان استفاده مي‌كنيم.

وي در پايان تأكيد كرد كه تمام تجهيزات ساخت و ساز عتبات عاليات و حرم‌هاي ائمه معصومين توسط ستاد بازسازي عتبات عاليات همگي از كالاهاي ايراني بوده و خواهد بود.