سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

16 اسفند 1396

سومین جلسه کمیته فرهنگی وۀآموزشی اربعین 97 برگزار شد

سومین جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی با شرکت مسوول و اعضای کمیته فرهنگی در ستاد بازسازی عتبات عالیات در روز سه شنبه 15 اسفندماه 1396 برگزارشد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین، در این جلسه که با دستور کار بررسی پیوست فرهنگی موکبهای اربعین حسینی برگزارشد، مهندس پلارک رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات نکاتی در خصوص فعالیت‌های کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و سند پیوست فرهنگی موکب‌های اربعین حسینی بیان فرمودند. 
ایشان ضمن تقدیر و تشکر از کمیته فرهنگی به عنوان یکی ازفعال‌ترین کمیته‌های ستاد مرکزی اربعین حسینی، ابراز داشتند: محور همه زحمات و تلاش‌های همه کمیته‌های ستاد مرکزی اربعین،‌ خروجی برنامه‌های فرهنگی می‌باشد. لذا مسایل و فعالیت‌های فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است. امسال در بسیاری از موضوعات بعد از چند سال زحمات به تثبیت اولیه رسیدیم و نیازمند ارتقای کیفیت و پرداختن جدی به حوزه فرهنگ هستیم. ستاد بازسازی در فعالیت‌های فرهنگی با تمام توان و مقدورات به میدان حمایت و پشتیبانی می‌آید.
ایشان در ادامه افزودند توسعه‌‌ای بسیار ویژه در این سال‌های اخیر در عتبات عالیات داشتیم در این مسأله در سابقه توسعه‌های پیش از آن تا کنون غیر قابل وصف و مقایسه است. لذا همین توسعه‌ها را باید در مسائل فرهنگی همواره مدنظرداشته باشیم و در سند پیوست فرهنگی ملاحظه شود.

 

گزارش تصویری این جلسه: