چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

23 دی 1396

خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، مصداق واقعی اخلاق و عزت و اقتدار ایران اسلامی بود

استاندار آذربایجان شرقى گفت: موکب‌های خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، مصداق واقعی اخلاص و عزت و اقتدار ایران اسلامی بودند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، مجید خدابخش در آئین تجلیل از فعالان ستاد اربعین حسینی، با اشاره به خدمات گسترده استان آذربایجان شرقی در مرز شلمچه، گفت: در موکب خدمت‌رسانی استان در این نقطه مرزی، شاهد خدمت خالصانه، عاشقانه و بی‌منت خادمان بودیم.

وی با تاکید بر اینکه در طول تاریخ نهضت عاشورا به صورت مردمى استمرار یافته است، ابراز داشت: امیدوارم سال به سال این خدمات با حضور هیئات مذهبی استان بیشتر و گسترده‌تر شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به زیرساخت‌ها در موضوع اربعین، اظهار کرد: اصلى‌ترین وظایف دستگاه‌هاى اجرایى ایجاد زیرساخت‌های دائمی برای خدمات‌رسانی به زائران است.

وی در پایان گفت: براى تهیه یک ساختمان اقامتی در شهر کربلا براى اسکان زائران، با شهردارى تبریز هم‌فکرى کرده و بعد از مطالعه و بررسی موضوع، تصمیم مناسبى اتخاذ مى‌کنیم.

در این آئین از اعضای ستاد خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و خادمان موکب‌های استان در مرز شلمچه، مرز مهران و شهر سامرای عراق تجلیل و قدردانی شد.