جمعه 10 فروردین 1403

23 دی 1396

برگزاری دومین همایش تجلیل از کاروان قرآنی پیاده روی اربیعن/ برپایی کرسی تلاوت رضوی

دبیرکارگروه قرآنی اربعین با اشاره به برگزاری دومین همایش تجلیل از کاروان قرآنی پیاده روی اربیعن حسینی گفت: این مراسم در قالب کرسی تلاوت رضوی نیمه دوم اسفند ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین محمد موجانی، دبیرکارگروه قرآنی اربعین با اشاره به برگزاری دومین همایش تجلیل از کاروان قرآنی پیاده روی اربیعن حسینی گفت: این مراسم نیمه دوم اسفند ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش در قالب کرسی تلاوت رضوی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این سفر ما میزبان آستان قدس رضوی هستیم و برخی از قاریان ممتاز این کاروان در حرم مطهر امام رضا (ع) به تلاوت آیات قرآن می پردازند.

موجانی با بیان اینکه همچنین اجرای تواشیح دسته جمعی با حضور گروه های شرکت کننده در پیاده روی اربعین از دیگر برنامه های این مراسم است، اظهار کرد: اجرای مشترک 5 گروه تواشیح فدک مشهد، معراج قم، فلق اصفهان، طارق تبریز و محمد رسول الله (ص) تهران از دیگر برنامه ها می باشد.

دبیر کارگروه قرآنی اربعین با بیان اینکه کاروان قرآنی متشکل از 70 نفر از قاریان ممتاز و بین المللی در ده روز پیاده روی اربعین بیش از 347 محفل برگزار کردند، تصریح کرد: این کاروان نیز 1045 برنامه نیز در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مسیر پیاده روی اجرا کرده اند.