سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

02 دی 1396

تجلیل از مبلغان و اساتید فعال در اربعین

معاونت امور بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با برپایی مراسمی، از فعالیت‌های بانوان مبلغ و اساتید فعال در ایام اربعین تجلیل به عمل آورد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین، مراسم اختتامیه فعالیت‌های شورای راهبری بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در روز چهارشنبه، 29 آذرماه برگزار شد. این مراسم که همراه با تجلیل از خادمین و بانوان فعال در ایام اربعین حسینی بود، در سرداب مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش برگزار شد.

لاله افتخاری، معاون امور بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، معصومه فرزانه، مشاور امور زنان در سازمان اوقاف و جمعی از اساتید دانشگاهی، مبلغان و خادمین در اربعین حسینی در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم چکیده‌ای از فعالیت‌های انجام شده توسط شورای راهبری امور بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در موکب‌های مختلف مستقر در کربلا و نجف ارائه شد. افتخاری در این مراسم گفت: جلسه شورای راهبری بانوان صبح روز چهارشنبه، 29 آذرماه برگزار شد که در این جلسه گزارش عملکرد به همراه نماهنگ حب الحسین(ع) ارائه و ضمن پرسش و پاسخ درباره فعالیت‌های بانوان در اربعین نکاتی مطرح شد.

افتخاری فعال شدن عملکرد بانوان در سطح استان‌ها با همکاری بسیج اساتید، طلاب و روحانیون را ضروری دانست و تصریح کرد: خواهران مبلغ با رضایت از عملکرد شورای راهبری بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، پیشنهاداتی برای همکاری‌ در سال‌های آینده مطرح کردند، از جمله اینکه همه سازمان‌ها، موسسات فرهنگی و نهادها با معاونت بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در راستای مصوبه دفتر مقام معظم رهبری و هم‌افزایی بیشتر اعضا در اربعین هماهنگ شده و باید در تمام طول سال این فعالیت‌ها انجام و از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر آقایان نسبت به حساسیت عملکرد بانوان و اهمیت آن افزود: استمرار جلسات و برپایی نشست‌های علمی تخصصی برای دانش‌افزایی بیشتر و تولید محتوای بهتر از جمله عناوینی بود که برای بهبود کیفیت اقدامات این کمیته در سال‌های بعد مطرح شد.