سه شنبه 28 فروردین 1403

17 آبان 1396

بازی در نقش یکی از عزیزان امام حسین(ع)

هنرمند کشورمان بازی در نقش یکی از شخصیت‌های نزدیک و عزیز امام حسین(ع) را آرزویی برشمرد که هنوز محقق نشده است.


سوگل طهماسبی، هنرمند کشورمان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین با بیان اینکه در قالب کاروان هنرمندان به کربلا دعوت شده است، افزود: البته این پیشنهاد به هر کسی بشود استقبال می‌کند؛ پیشنهاد در این حوزه جای فکر ندارد.

وی در این باره که آیا تاکنون در فیلم یا سریالی که موضوع آن عاشورا و امام حسین(ع) باشد به ایفای نقش پرداخته است یا خیر، گفت: بله. در تله فیلم تلویزیونی با عنوان «قلب‌ها با خبر از عاطفه‌اند» نقش داشتم که توسط جمشید محمودی ساخته شد. در این داستان، یک دختر به کما می‌رود و دچار مرگ مغزی می‌شود و قرار بود برای چند نفر دیگر از اعضای این فرد پیوند صورت بگیرد.

طهماسبی با اشاره به حرکتش در ظهر عاشورا و قالب دسته‌های عزاداری، اظهار کرد: در این فیلم، دیالوگ زیبایی دارم با این مضمون که «امام حسین(ع) با همه بزرگی‌اش، از فرزندش گذشت».

این هنرمند در پاسخ به اینکه چه چیزی در زندگی می‌خواهد که در راستای امام حسین(ع) باشد، عنوان کرد: علاقه‌مند هستم در فیلمی بازی کنم که به دوران امام حسین(ع) مربوط می‌شود و جزء یکی از شخصیت‌های عزیز و نزدیک به حضرت باشم که این موضوع را افتخار هر کسی می‌دانم.

وی درباره دیدن گنبد امام حسین(ع) و حسی که در وجود وی ایجاد می‌شود، گفت: من نوکر امام حسین(ع) هستم، ولی حضرت عباس(ع) را طور دیگری دوست دارم. تاکنون هر چه خواسته‌ام به ایشان گفته‌ و آن حضرت را قسم داده‌ام. دیدن گنبد بارگاه آن حضرت برای چندمین بار هم که باشد،‌ اشکم را جاری کرده و منقلبم می‌کند.