چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

12 آبان 1396

اربعین از رژه نیروهای مسلح هم رعب بیشتری برای دشمن دارد

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایان اربعین حسینی از رژه نیروهای مسلح برای ایجاد رعب و وحشت برای دشمنان ارزشمندتر است.


آیت الله عباس کعبی اظهار کرد: پیام اربعین حسینی پیام قدرت سازی برای اسلام و مکتب اهل بیت بر پایه ایمان، تقوا و مبارزه با دشمن است.

وی افزود: ارزش راهپیمایی اربعین حسینی در حد یک ارتش ۲۰ میلیونی برای مقابله با آمریکا و صهیونیسم و تهاجم فرهنگی دشمن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمود: «محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، گفت: رژه راهپیمایان اربعین حسینی از رژه نیروهای مسلح برای ایجاد رعب و وحشت برای دشمنان ارزشمندتر است.

آیت الله کعبی یادآور شد: این زیارت و راهپیمایی اربعین تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام حسین (ع) برای ساخت جامعه حسینی است.

وی عنوان کرد: مردم خداجو، ولایی و حسینی ما از همه نقاط جهان اسلام بلکه جهان و خوزستان راهی حضور در اربعین می‌شوند و جمعیتی ۲۰ میلیونی بزرگترین تجمع مذهبی برای پیشبرد نهضت حسینی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: حرکت پیاده روی اربعین هر سال عظمت و مجد بزرگی پیدا می‌کند؛ به نظر می‌رسد که معرفت، عشق، محبت و لبیک گویی به امام حسین (ع) در این موقعیت جهانی یک کرامت حسینی است که نصیب افراد می‌شود.