پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

12 آبان 1396

با وجود افزایش ترافیک، تردد ها در حال انجام است

رئیس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به وضعیت راه ها و مسیرهای منتهی به این استان، اظهار داشت: در محورهای منتهی به مرز ترافیک سنگینی را شاهد بودیم البته این ترافیک علی رغم سنگین بودن و پر حجم بودنش دارد روان انجام می شود.


سرهنگ دولتشاهی، رئیس پلیس راه ساستان خوزستان به وضعیت راه ها و مسیرهای منتهی به این استان اشاره کرد و گفت: هرچه به اربعین نزدیکتر می شویم، حجم ترافیک افزایش می یابد. استان خوزستان دارای ورودی های زیادی است هم از سمت استان فارس، هم از سمت بوشهر، هم از سمت کهگیلویه و بویر احمد و هم از سمت اصفهان و شهر کرد. اینها باعث شده تا در اکثر محورهایمان افزایش تردد را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در محورهای منتهی به مرز یعنی اهواز به سوسنگرد و چذابه و همچنین اهواز - خرمشهر به شلمچه در حال حاضر از شب گذشته تا امروز (پنج شنبه) ترافیک سنگینی را شاهد بودیم البته این ترافیک علی رغم سنگین بودن و پر حجم بودنش دارد روان انجام می شود.

رئیس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به پیاده روی برخی از زائران در مسیر حمیدیه به چذابه اظهار داشت: امروز یک پیاده روی هم از سمت حمیدیه به سمت چذابه داشتیم که باعث شد، ترافیک ما سنگین تر و متاسفانه گره ترافیکی داشته باشیم ولی با همکاری همه ترددها انجام شد.

وی به پارکینگ های استان خوزستان اشاره کرد و گفت: با افزایش زائران در همه پارکینگ هایمان شاهد افزایش خودرو ها هستیم.