جمعه 10 فروردین 1403

06 آبان 1396

همایش«فرصت‌هایی با پای پیاده» طی 3 روز کارگاه برگزار شد

همایش «فرصت‌هایی با پای پیاده» (ارائه طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در راستای خدمت به زائران اربعین) با حضور 9 گروه و با ارائه 64 ایده برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اربعین، امیر احمدی؛ مسوول فناوری اطلاعات و تولیدات چند رسانه ای کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، امروز شنبه 6 آبان در حاشیه برگزاری اختتامیه همایش«فرصت‌هایی با پای پیاده»(ارائه طرح و ایده‌های نوآورانه به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین) گفت: این همایش در قالب مجموعه کارگاه‌هایی طی 3 روز برگزار شد و امروز نیز با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود خاتمه داد.

 

وی ادامه داد: این همایش در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد و طی آن 9 گروه ارائه‌کننده ایده و طرح با در میان گذاشتن 64 ایده و انجام فرایند تکمیل آن به منظور خروجی مؤثر و کاربردی شرکت کردند؛ این طرح‌ها و ایده‌های مبتکرانه از سوی برخی سازمان ها، نهادها و شرکت‌های خصوصی ارائه شده بود و البته تعدادی از آنها نیز مردمی بودند.

احمدی تصریح کرد: پس از برگزاری کارگاه طی سه روز و به نتیجه رسیدن گروه های ارائه دهنده ایده و طرح، طرح های قوام یافته در مراسم اختتامیه رونمایی و در مورد آنها توضیحی ارائه شد که در نهایت با تشخیص هیئت دوران به سه برگزیده این همایش به ترتیب 50 میلیون ریال، 30 میلیون ریال، 20 میلیون ریال اهدا شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه به 20 نفر منتخب  این همایش نیز روادید رایگان اعطا شد گفت: کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین که جوایز این همایش را تقبل کرده بود در مراسم اختتامیه حمایت خود را از طرح‌ها و ایده‌های ارائه شده در این همایش اعلام کرد و همچنین اعلام آمادگی شد که از این همایش در ادوار آتی نیز پشتیبانی به عمل آید که کمیته آموزشی ستاد، جهاد دانشگاهی نیز در این مورد قول مساعد دادند.