جمعه 31 فروردین 1403

09 آذر 1393

در مهران ویزا صادر نمی‌شود

استاندار ایلام گفت: زائران حتما باید با ویزا وارد مهران شوند چرا که در مهران در آستانه اربعین و ازدحام برای سفر مردم و دوستداران امام حسین به عراق ویزا صادر نمی‌شود.


به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدرضا مروارید بعد از ظهر امروز در جلسه ساماندهی زوار اربعین حسینی اظهار داشت: مهران پر ترددترین مرز زمینی کشور در ایام اربعین حسینی است.

استاندار ایلام گفت: باید استقبال از زوار اربعین حسینی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد و در این راستا همه  دستگاه‌های مرتبط در این خصوص همکاری لازم را صورت دهند.

مروارید اظهار کرد: راهپیمایی اربعین نماد قدرت شیعه در جهان است و در ایران و عراق با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته و می‌گیرد هر سال این اجتماع بزرگ با شکوه‌تر و منظم‌تر از سال گذشته است.

وی با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی مرز افزود: باید بعد فرهنگی کار را به صورت جدی‌تر بگیریم و پیشنهاد می‌شود یکی از کمیته‌های شورای فرهنگ عمومی با حضور میراث فرهنگی، حوزه هنری و صدا و سیما و دیگر دستگاه‌های فرهنگی در راستای معرفی بیشتر استان و مناطق تاریخی و گردشگری اقدام کنند.

استاندار ایلام با تشکر و قدردانی از خدمت‌رسانی مردم مهران در اربعین سال گذشته اضافه کرد: زائران حتما باید با ویزا وارد مهران شوند چرا که در مهران در آستانه اربعین و ازدحام برای سفر مردم و دوستداران امام حسین به عراق ویزا صادر نمی‌شود و انتظار می‌رود که مدیران و مسئولان با مدیریت جهادی و حضور فعال در خدمت زائران باشند.