چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

05 آذر 1393

ستاد مردمی اربعین در مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی

در تماس تلفنی با مسئول پایگاه ها و ایستگاه های ستاد فرهنگی اربعین بیان شد


محمد رضا شفقی اعلام کرد در آستانه اربعین حسینی شهر مرزی مهران با تمام توان و امکانات خود را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی که رهسپار عتبات عالیات می شوند آماده کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ولدبیگی امام جمعه مهران و رئیس ستاد مردمی اربعین در جلسه ای که با حضور رئیس و اعضای ستاد فرهنگی اربعین و مناسبت های ویژه در مهران برگزار شد با بیان این مطلب افزود امسال مهران با همراهی و همکاری مردم و مسئولان ستاد مردمی اربعین را راه اندازی کرده و با تشکیل کمیته های مختلف مانند کمیته فرهنگی کمیته اسکان و کمیته ترابری به ارائه خدمات به زائران می پردازد.

در این جلسه که صبح امروز در محل ستاد مردمی مهران برگزار شد آقای ناصری فرماندار مهران، آقای ملکی فرمانده سپاه و نمایندگانی از ادارات مهران حضور داشتند، حجت الاسلام احمدی رئیس ستاد فرهنگی اربعین و مناسبت های ویژه  ضمن تقدیر از زحمات انجام شده ابراز امیدواری کرد با هماهنگی همه مردم و مسئولان، امسال اربعینی با شکوه تر از سالهای قبل برگزار شود. همچنین در این جلسه مقرر شد کلیه اقدامات تبلیغی و فرهنگی در مرز خروجی مهران از طریق ستاد مردمی اربعین و با هماهنگی ستاد فرهنگی اربعین انجام پذیرد و نیازمندی های تبلیغی و فرهنگی از سوی ستاد فرهنگی اربعین تامین و در اختیار ستاد مردمی مهران قرار گیرد. همچنین مقرر شد مبلغانی از سوی ستاد فرهنگی اربعین و مناسبت های ویژه جهت کارهای تبلیغی و امور فرهنگی جهت فعالیت در محل های استقرار زائران اربعین حسینی اعزام شوند.