جمعه 31 فروردین 1403

05 آذر 1393

تلاش شهرداري كربلا براي آماده سازي جاده ها

شهرداري مناطق كربلا به صورت شبانه روزي و بدون وقفه در حال آماده سازي و نظافت سه ورودي شهر كربلا هستند.


به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، مهندس مازن هاتف عبدالمهدي الياسري مدير شهرداري هاي كربلاي مقدس در اين باره گفت: به همه شهرداري ها دستور داديم تا به منظور آمادگي براي استقبال از زيارت اربعين امام حسين عليه السلام و ميليون ها زائر اهل بيت عليهم السلام، همه خودروها و ابزار آلات خود و همچنين تمامي منابع انساني خود را به حالت آماده باش در آورند.

وي از تصويب طرح خدمات رساني به مردم شامل ارائه بهترين خدمات در طول ايام اربعين خبر داد و گفت: آماده سازي تعدادي از نيروهاي مردمي كه براي كمك به كارگران شهرداري و تهيه ظروف و توزيع كيسه به كاروانهاي حسيني آموزش ديده اند، در دستور كار قرار گرفته است.

همچنين شهرداري بخش غربي كربلا، فعاليت گسترده اي را براي نظافت ورودي شهر از جانب كربلا ـ نجف از ابتداي محدوده خان الربع به طرف دو راهي منطقه زبيليه آغاز كرده است.

حامد شاكر حسين، شهردار بخش غربي كربلا از فعاليت گسترده براي آماده سازي ورودي استان كربلا از سوي استان نجف اشرف كه شامل از بين بردن ريشه باقي مانده درختان و هموار كردن پستي و بلندي ها است، خبر داد.

گفتني است اين طرح در كنار فعاليت هايي است كه مراكز وابسته به شهرداري كربلا روزانه مشغول به آن هستند تا سطح خدمات دهي استان كربلا را بالاتر ببرند.