پنج شنبه 30 فروردین 1403

04 آذر 1393

تخصیص بیش از 2 هزار چادر هلال احمر به زائران اربعین

مدیرعامل شركت نساجی هلال احمر، از تولید بیش از دو هزار چادر هلال احمر برای زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک (امور حج و زیارت صداوسیما) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج «ذوالفقار یزدان مهر» مدیرعامل شركت نساجی هلال احمر، با بیان اینكه مسوولان عتبه مقدس امام حسین (ع) سفارش تولید حدود 50 چادر بزرگ 240 متری را به هلال احمر ایران داده بودند، گفت: تولید این چادرهای امدادی پایان یافته و در اختیار مسوولان عتبه مقدس امام حسین (ع) قرار گرفته است.

وی افزود: این چادر كه در ابعاد 24 در 10 متر تولید شده، ضد حریق و پارگی است و می‌تواند مكان مناسبی برای اسكان، خدمات رسانی، درمان و پذیرایی زائران باشد.

یزدان مهر همچنین درباره دیگر چادرهای تولیدی این شركت برای كشور عراق گفت: حدود یكهزار و 500 هزار چادر با ابعاد كوچك‌تر به كربلا و نجف ارسال شده است.

این مسوول هلال احمر، همچنین از تولید و ارسال 200 چادر در ابعاد بزرگ برای جمعیت هلال احمر ایران در ایلام و خوزستان خبر داد و افزود: این چادر‌ها نیز بمنظور خدمت رسانی به زائرانی كه از مرز زمینی به سمت كربلا حركت می‌كنند، تولید شده است.

نساجی هلال احمر ایران اكنون به استانداردهای مدنظر صلیب سرخ دست یافته و با توجه به مذاكرات صورت گرفته، مقرر شده تا هلال احمر ایران یكی از تامین و تولیدات كنندگان محصولات مورد نیاز صلیب سرخ در منطقه باشد.