پنج شنبه 9 فروردین 1403

27 تیر 1395

مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) نقش مهمی در ستاد اربعین دارد

حجت‌الاسلام احمدی در مورد نقش مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در کمیته فرهنگی ستاد اربعین گفت: مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) عهده‌دار بخش بین‌الملل است و این مجمع به عنوان یکی از اعضای کمیته فرهنگی ستاد اربعین، نقش مهمی در این زمینه دارد.


به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نشست خبری دومین سوگواره شعر ویژه اربعین، ظهر امروز یکشنبه 27 تیرماه در ستاد مرکزی اربعین برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمدی در پاسخ به خبرنگار ابنا در مورد نقش مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در کمیته فرهنگی ستاد اربعین گفت: مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و جامعة المصطفی العالمیه عهده‌دار بخش بین‌الملل هستند، البته مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در کشورهای مختلف به تبلیغ و ترویج معارف اهل‌بیت(ع) می‌پردازد و یکی از اعضای کمیته فرهنگی ستاد اربعین است که نقش مهمی در این زمینه دارد.

وی در پاسخ به دیگر خبرنگاران در مورد مجموعه اشعار منتخب سال گذشته گفت: مجموعه شعرهای منتخب از سال گذشته چاپ شده است، این شعرها به دو زبان فارسی و عربی بودند.

همچنین برقعی در پاسخ به خبرنگاران گفت: دوم یا سوم محرم، اختتامیه عبرات را داریم تا از آثار تقدیرشده در حوزه‌های آهنگسازی، سرود، مداحی، کلیپ و نماهنگ، استفاده شود.