شنبه 1 اردیبهشت 1403

06 مرداد 1401

جلسه مشترک کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و نماینده قرآنی حشد الشعبی عراق برگزار شد.

کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در جلسه با نماینده فعالیت‌های قرآنی حشدالشعبی عراق اقدامات و برنامه های مشترک قرآنی میان دو کشور ایران و عراق را در موسم اربعین بررسی کردند.


 

به گزارش الاربعین این نشست که به دعوت کمیته فعالیت‌های قرآنی ستاد فرهنگی اربعین با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی زنگنه از عراق به عنوان نماینده فعالیت‌های قرآنی سازمان حشدالشعبی، سید محمد موجانی به عنوان مسئول کمیته فعالیت‌های قرآنی ستاد فرهنگی اربعین، جناب آقای نجفی هدایتی و جناب آقای علی اسفندیاری از اعضای ستادفرهنگی اربعین برگزار شد. در این جلسه فعالیت ها و اقدامات مشترک قرآنی در ایام اربعین و امکان سنجی برنامه ریزی های قرآنی متناسب با فضای اربعین امسال بحث و بررسی شد و پیش‌بینی برگزاری هزار محفل و کرسی تلاوت قرآن کریم و برگزاری ۲۰ ایستگاه تصحیح قرائت نماز برای زائرین اربعین حسینی به صورت مشترک بین ایران و عراق در موکب های حشدالشعبی مورد تصویب طرفین قرار گرفت.
تولید محصولات رسانه‌ای قرآنی و انتشار در فضای مجازی و بسترهای پخش رسانه ای به صورت مشترک در ایران و عراق از جمله موارد مورد تفاهم در این جلسه بود.