چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

23 اردیبهشت 1401

تصاویر استقبال گرم و متفاوت از یک سفیر | از تقدیم ده‌ها تاج گل تا اهدای یک تابلوی نقاشی ویژه

در میان دهها تاج گل رنگین که فضای سالن استقبال را عطرآگین کرده بود، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران از میهمانان عراقی خود که برای تبریک به سفارتخانه ایران در بغداد آمده بودند، استقبال کرد.


 

در میان دهها تاج گل رنگین که فضای سالن استقبال را عطرآگین کرده بود، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران از میهمانان عراقی خود که برای تبریک به سفارتخانه ایران در بغداد آمده بودند، استقبال کرد. تقریبا نمایندگان همه طیف های جامعه عراق بودند؛ از رهبران و شخصیت های سیاسی برجسته گرفته تا سران عشایر و علماء و فضلای شیعه و اهل سنت، نمایندگان اقلیت های قومی و دینی، فعالان و صاحب نظران سیاسی و اقتصادی؛ زن و مرد، بعد از ظهر روز چهارشنبه در آیین استقبال از سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عراق حضور داشتند.
سفارتخانه ایران در بغداد بیش از سه ساعت شاهد آمد و رفت و حضور طیف های متنوعی از عشایر، روحانیون شیعه و اهل سنت، شخصیت های سیاسی و فعالان رسانه ای و اجتماعی در استقبال از محمد کاظم آل صادق بود.

اقشار مختلف عراق به سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بغداد به مناسبت تصدی این پست تبریک گفته و ابراز امیدواری کردند سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش در ارتقای مناسبات دو جانبه دو کشور و ملت همسایه ایران و عراق گام بردارد.