پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

18 مهر 1400

تقدیر رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین از دست اندرکاران اربعین ۱۴۰۰

حجت الاسلام احمدی رییس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در پیامی از همه عناصر فعال و مخلص فرهنگی، اصحاب هنر و رسانه، علما و وعاظ معزز، روحانیون و طلاب گرامی، ذاکران تقدیر کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین ، حجت الاسلام حمید احمدی دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی در پیامی از فعالان عرصه اربعین ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کرد. متن پیام بدین شرح است:

جبهه سپاس به درگاه عز الهی بر تربت پاک امیر قافله شهادت می‌ساییم که بار دیگر بر ما منت نهاد و توفیق خدمت و حضور در مراسم نورانی اربعین را ارزانی داشت و تشرف به آستانه‌ای رفیع و قدسی آل الله مفتخر ساخت. اگر چه برخی محدودیت‌ها و بی تدبیری‌ها و محرومیت‌های جمع پرشماری از مردم شریف و عزیز باعث تلخ کامی همه خدمتگزاران گردید، اما شهد شیرین گشوده شدن باب رحمت اللهی و ورود به وادی مقدس و مبارک طوی و نور، بشارت سریان فیوضات زیارت مصارع عشاق را بر کام همگان نشاند. بر این نعمت بزرگ باید شاکر حضرت حق تعالی بود. (فسبح بحمد ربک).

لازم می‌دانیم از همه عناصر فعال و مخلص فرهنگی، اصحاب هنر و رسانه، علما و وعاظ معزز، روحانیون و طلاب گرامی، ذاکران مخلص اهل بیت آل، شاعران، صاحبان و خادمان مواکب، فعالان فرهنگی و فضای مجازی، مدیران و کارکنان خدوم شبکه‌های مختلف صدا و سیما به ویژه رادیو اربعین و عزیزان سخت‌کوش در شوراها، گروه‌ها و کمیته‌های تخصصی: مراسم، فضای مجازی و رسانه، قرآن، تبلیغ و نماز، بانوان، نمایش‌های آئینی، تبلیغات محیطی، فرهنگی و آموزشی، ارتباطات بین‌الملل، همایش‌ها، شورای علمی، رصد فرهنگی و اجتماعی، نیابت شهدا، شبکه اینترنتی عبرات، سایت الاربعین، روایتگری حماسه عاشوراء کودک و نوجوان، هیئت‌های اندیشه ورز و اساتید معظم اندیشکده ها و مراکز مطالعاتی، کمیته‌های فرهنگی و آموزشی در استان‌ها، سازمانها و نهادهای همکار و عضو کمیته و ستاد فرهنگی اربعین در ایران و عراق، تولیت‌های محترم عتبه های مقدس در عراق، سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا و نجف، برادران و خواهران عزیز از مؤسسه ها، سازمانها و تشکل‌های و احزاب مقاومت خاصه سازمان بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی)، صاحبان مواکب ومردم شریف عراق، معاونت توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری و همه کسانی که ماه‌ها در اعتلا و برگزاری مراسم و اجرای برنامه‌های فرهنگی اربعین ۱۴۰۰ سعی وافر و اهتمام شایسته نمودند، به خصوص از حمایت‌ها و هدایت‌های نماینده معزز ولی فقیه در امور حج و زیارت تقدیر و تشکر نمائیم. از خداوند سبحان برای همه این خادمان عزیز عزت و اجر و سلامتی و توفیق استمرار این خدمت شرافتمندانه را مسئلت داریم.