جمعه 31 فروردین 1403

17 شهریور 1400

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی استان کرمان: ظرفیت خوبی در کانون های مساجد برای برگزاری فعالیت های فرهنگی اربعین وجود دارد

حجت الاسلام سازندگی با متذکر شدن این مطلب که فعالیت های فرهنگی اربعین تعطیل بردار نیست؛ گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ید طولایی در برگزاری برنامه های فرهنگی دارند و برای همین کمیته فرهنگی اربعین می خواهد از این ظرفیت استفاده کند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین  از کرمان؛ حجت الاسلام حسین سازندگی چهارشنبه(۱۷ شهریور)در نشست با مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی مشترک با موضوع اربعین گفت: گرچه اصل راهپیمایی اربعین به دلیل شرایط کرونا در هاله ای از ابهام بود اما کار فرهنگی اربعین تعطیل بردار نیست.


مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی استان کرمان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد ید طولایی در برگزاری برنامه های فرهنگی دارند و برای همین کمیته فرهنگی می خواهد از این ظرفیت استفاده کند.


وی ادامه داد: اما اساس کار مسائل فرهنگی است که اگر این مسئله رشد کند در همه زمینه ها رشد می کنیم و می توان جامعه ای پویا داشت و کمیته فرهنگی اربعین طی سال های اخیر برنامه های خوبی داشته است.

در این نشست قرار شد؛ برنامه ریزی لازم برای برگزاری مسابقه کتابخوانی، دلنوشته و پویش برگرفته از شعار اربعین و کلام شهید سلیمانی(ما ملت امام حسینیم) انجام شود.