پنج شنبه 9 فروردین 1403

02 خرداد 1400

پیام تبریک دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رهبر انقلاب

پس از پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی در این نبرد، پیروزی مقاومت فلسطین را به رهبر انقلاب تبریک گفت.


به گزارش  خبرگزاری «الاربعین» به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، پس از پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ دوازده روزه با رژیم صهیونیستی، آقای زیاد النَخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی در این نبرد، پیروزی مقاومت فلسطین را به رهبر انقلاب تبریک گفتند.

 

متن نامه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی به این شرح است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«وَاذْکُرُوا إِذْ أَنْتُمْ قَلِیلٌ مُسْتَضْعَفُونَ فِی الْأَرْضِ تَخَافُونَ أَنْ یَتَخَطَّفَکُمُ النَّاسُ فَآوَاکُمْ وَأَیَّدَکُمْ بِنَصْرِهِ وَرَزَقَکُمْ مِنَ الطَّیِّبَاتِ لَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ».

 

الحمدلله رب العالمین، الحمدلله الذی أمرنا بالإسلام، والصلاة والسلام علی سید المرسلین سیدنا وقائدنا محمد، وعلی آل بی ته و من والاه إلی یوم الدین.

محضر مبارک رهبر انقلاب اسلامی آیت الله سید علی خامنه ای (ادام الله حضوره و برکاته)

 

السلام علیکم و رحمةالله و برکاته

با افتخار و سربلندی به نمایندگی از طرف خود و برادرانم در فرماندهی و رزمندگان جنبش جهاد اسلامی و گروهان‌های قدس، پیروزی ملت فلسطین و مقاومت سرافراز و دلاورشان را علیه دشمن صهیونیستی و استکبار و طغیان این رژیم، به شما تبریک عرض می‌نمایم.

حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دائمی، مستمر و آشکارتان در همه‌ی عرصه‌ها، بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین نقش را در نبرد «سیف القدس» و دستاورهای ناشی از آن ایفا کرد. رزمندگان مقاومت علی‌رغم برتری‌های نظامی که دشمن در دست داشت، با تمام قدرت، اقتدار، شجاعت و دلاوری در این نبرد پا به میدان گذاشتند. ایستادگی و پیروزی ملت فلسطین جز با یاری و تأیید خداوند امکان پذیر نبود؛ یاری خداوند باعث شد امکانات ناچیز ما پرتوان شوند و کسانی را که از مردم بر خود ترسان بودند که مبادا آن‌ها را از روی زمین برچینند، در چشم دشمنان بزرگ و توانمند به نظر بیایند.

ملت و مقاومت فلسطین در صحنه‌ای که همه‌ی مؤمنان جهان را خشنود کرد، بینی دشمنان را به خاک مالید و رژیم صهیونیستی را بار دیگر سست‌تر از خانه‌ی عنکبوت، جلوه داد. در این لحظات تاریخی از شما و برادرانمان در نیروی قدس بسیار تقدیر و تشکر می‌کنم که در سال‌های طولانی گام به گام همراه ما بوده و هر توانایی، علم و کمکی را که در دست داشتند، با اخلاص بی‌نظیر خود به ما تقدیم کردند؛ تا اینکه چنین روز عزیز و پربرکتی به ارمغان آمد.

لازم می دانم شهید عزیز و فرمانده‌ی محبوب‌مان حاج قاسم سلیمانی را به یاد آورم که با شهادت خود مقام و منزلت بزرگی را به دست آورد؛ به درستی که در این لحظات تاریخی جای خالی ایشان برای ما احساس می‌شود.

دوستان و برادران شهید (سلیمانی) خصوصاً حاج اسماعیل قاآنی و همکاران ایشان، همواره در هدایت و فرماندهی این نبرد، لحظه به لحظه در کنار ما بودند و به راستی که حضورشان برای ما پر برکت و بسیار مثمر ثمر بود.

از خداوند می‌خواهم شما را محفوظ بدارد و همواره ما را از وجود پربرکت شما بهره‌مند سازد. ما همچنین برای حفظ جمهوری اسلامی ایران و سربازان دلاور آن دعا می‌کنیم.

و الحمدلله رب العالمین.

ارادتمند

زیاد رشدی النخاله

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین