پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

02 خرداد 1400

همه گزینه‌های «مقاومت» در برابر صهیونیست‌ها همچنان روی میز است

نایب رئیس «حماس» در خارج در سخنانی تصریح کرد: همه گزینه‌های «مقاومت» در برابر صهیونیست‌ها همچنان روی میز است.


به گزارش  خبرگزاری «الاربعین» به نقل از خبرگزاری صفا، «موسی ابو مرزوق» نایب رئیس حماس در خارج سخنانی را در خصوص نبرد اخیر غزه مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: علیرغم برقراری آتش بس در غزه، همه گزینه‌های «مقاومت» در برابر صهیونیست‌ها همچنان روی میز است. ما یک معادله فراگیر را رقم زدیم و اکنون نیز مقاومت می‌تواند هر گزینه و سناریویی را به کار گیرد.

نایب رئیس حماس در خارج در ادامه تأکید کرد: ما این پیام را به رژیم صهیونیستی مخابره کردیم که قدس و مسجدالاقصی خط قرمز هستند. این پیام به صهیونیست‌ها ارسال شد که قدرت بالایی برای دفاع از قدس وجود دارد.

گفتنی است، پیش از این «یارون آبراهام» تحلیلگر رژیم صهیونیستی به ضعف آشکار در ساختار امنیتی این رژیم اذعان کرد. این تحلیلگر صهیونیست گفت: به دنبال حملات موشکی گروه‌های فلسطینی، صدها هزار اسرائیلی مجبور به فرار از مناطق محل زندگی خود شدند. این نشان می‌دهد که آنها از کوچک‌ترین امنیتی در منازل خود برخوردار نبودند.

نبرد سخت و طاقت‌فرسای گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «شمشیر قدس» سرانجام بامداد جمعه پس از اعلام آتش بس، به پایان رسید. همانطور که پیش بینی می‌شد، رژیم صهیونیستی علیرغم رجزخوانی‌های فراوان، تحت فشار حملات موشکی و گسترده گروه‌های مقاومت در نهایت تَن به پذیرش آتش بس داد.