چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

01 خرداد 1400

رییس شورای عالی سیاسی یمن پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین را تبریک گفت

"مهدی المشاط" رییس شورای عالی سیاسی یمن جمعه شب پیروزی نیروهای مقاومت در نبرد "سیف القدس" (شمشیر قدس) را تبریک گفت


به گزارش  خبرگزاری «الاربعین»؛ به نقل ازالمسیره، المشاط افزود: به ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت پیروزی در نبرد "شمشیر قدس" تبریک می‌گویم.

وی تأکید کرد: مشخص شد که دشمن در برابر پایداری و استقامت فلسطینی‌ها و حملات نیروهای مقاومت عاجز و درمانده است، همچنان که غزه ثابت کرد، سپری برای قدس و مسجد الاقصی است.

المشاط تصریح کرد: پیروزی فلسطین اعتماد به نفس را به امت اسلامی باز گرداند و ما باید از این پیروزی به عنوان انگیزه‌ای جهت ادامه راه خود به سوی [آزادسازی] قدس بهره ببریم.

وی افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تلاش کردند، حماس، جنبش جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین را به جای دشمن صهیونیست [به کشورهای مسلمان و عرب] به عنوان دشمن جا بزنند که [موفق نبودند.]

رییس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد:ملت یمن ساعت‌ها خود را با فلسطین کوک کرده بودند و ملت‌های دیگر نیز به نام قدس، حماس، جهاد اسلامی و گروه‌های مقاومت شعار می‌دادند.

المشاط تصریح کرد: اصطلاح موسوم به "معامله قرن" متلاشی شد و اندیشه سرزمین و دشمن جایگزین نیز شکست خورد و آنانی که در "سیاست‌هایشان اشتباه کرده‌اند" باید در این سیاست‌ها بازنگری کنند.

"ایمن الششنیة"ملقب به "ابویاسر" دبیرکل کمیته مقاومت فلسطین جمعه شب پس از پیروزی گروه‌های مقاومت و پذیرش آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی گفت: به اشغالگران می‌گوییم که ما قدرت تغییر معادله پس از هر دور درگیری را افزایش می‌دهیم.