پنج شنبه 9 فروردین 1403

29 اردیبهشت 1400

ستم نتانیاهو و اشغالگران به وحدت فلسطینی ها منجر شده است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه ستم نتانیاهو و اشغالگران به وحدت فلسطینی ها منجر شده است، گفت: امروز مردم غزه در دفاع از فلسطینی های قدس به پا خواسته و مردم قدس نیز در حمایت از غزه به خیابان ها آمدند و شاهد همگرایی بین تمام فلسطینی ها هستیم.


به گزارش  خبرگزاری «الاربعین»؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز در گفتگو با العالم با محکوم کردن جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین ، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به دنبال کسب مشروعیت است و در مقابل جنایت های این رژیم شاهد برگزاری تظاهرات در مناطق اشغالی هستیم.

 

وی افزود: صهیونیست ها برای تداوم حاکمیت خود به دنبال عادی سازی روابط با کشورهای منطقه اند و در راستای کسب مشروعیت ، یهودی سازی قدس و آزار و اذیت مردم قدس برای ترک مناطق خود را در برنامه دارند، اما تمام این کارها نتیجه معکوس داد.

 

وی یادآور شد: نه تنها فلسطین، بلکه تمام جهان از این ستم صهیونیست‌ها به تنگ آمده است  و در خیزشی که در جهان اتفاق افتاده است از آمریکا و مقابل کاخ سفید تا کشورهای اروپایی، مردم خودجوش به خیابان ها آمده و اقدامات صهیونیست ها را محکوم می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: امروز مردم غزه در دفاع از فلسطینی های قدس به پا خواسته  و مردم قدس نیز در حمایت از غزه به خیابان ها آمدند و شاهد همگرایی بین تمام فلسطینی ها هستیم. شلیک های پیوسته مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، وضعیت اقتصادی صهیونیست ها را بهم ریخته است، آنها به پناهگاه پناه بردند، این اتفاقات صدای اهالی سرزمین های اشغالی و حتی سردمدارانشان را در آورده است، آنها می گویند وقتی در مقابل حملات غزه نمی توانیم ایستادگی کنیم چگونه می خواهیم در مقابل حزب الله و ایران بایستیم؟

 

وی افزود: همه این اتفاقات به مهاجرت معکوس اشغالگران ختم خواهد شد، ساکنین سرزمین های اشغالی حاضر نخواهند شد که جان و مالشان را در این سرزمین ها از دست بدهند و ستم نتانیاهو و اشغالگران به وحدت همه فلسطین منجر شده است.

 

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه دست یابی مقاومت فلسطین به تکنولوژی پیشرفته و تولید این حجم از موشک ها در شرایطی که غزه در محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد، کاری تحسین برانگیز است، تصریح کرد: حجم انبوه شلیک هدفمند راکت ها و موشک ها، سامانه دفاعی رژیم صهیونیستی را با همه کارایی خود، مستاصل ساخته است و در برابر این رژیم بازدارندگی ایجاد می‌کند.