پنج شنبه 30 فروردین 1403

23 اردیبهشت 1400

به راحتی «دیمونا» را بمباران می‌کنیم/ ضربات سخت مقاومت به تل‌آویو

سخنگوی گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش «حماس» با بیان اینکه مقاومت قادر است به راحتی تأسیسات «دیمونا» را بمباران کند، گفت: ضربات سختی را به دشمن صهیونیستی وارد ساختیم.


به گزارش  خبرگزاری «الاربعین» به نقل از فلسطین الیوم، «ابو عبیده» سخنگوی گردان های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز پنجشنبه سخنانی را در خصوص تحولات در اراضی اشغالی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: نبرد «شمشیر قدس» دنباله انتفاضه ملت فلسطین در قدس و محله شیخ جراح است. آنچه انجام دادیم، بخاطر قدس بود و بیشتر از این نیز انجام خواهیم داد.

سخنگوی القسام افزود: جانفشانی‌های ما همه بخاطر قدس است و هرچه قدرت و امکانات داریم، همه برای دفاع از قدس و مقدسات قدس است. شهادت شماری از دلاورمردان قسام و در راس آن‌ها باسم عیسی فرمانده تیپ غزه در این نبرد چیز عجیبی نیست.

وی گفت: وجه تمایز این نبرد، اتحاد و همبستگی ملت در تمامی میادین و اجماع بر سر گزینه مقاومت است. لحظه ای آماده‌سازی نیروهایمان برای درهم کوبیدن مواضع دشمن را متوقف نکرده‌ایم. به ملت خود اطمینان می‌دهیم که هنوز چیزهای زیادی برای نشان دادن داریم که مایه مسرت آنان خواهد بود.

ابو عبیده یادآور شد: حملات موشکی ما ثابت کرد که دشمن صهیونیستی چقدر سست و ضعیف است. حمله به تل آویو، دیمونا، اسدود و مناطق دورتر از آن‌ها برای ما از آب خوردن راحت‌تر است.

وی اظهار داشت: جهانیان شاهد شکست مفتضحانه اسرائیلی‌ها بودند. وقتی بحث پاسخ به جنایات دشمن باشد، هیچ خطوط قرمزی وجود ندارد. با وجود نابرابری امکانات نظامی، ضربات موشکی سختی به دشمن وارد کردیم که هیچ کشوری از زمان اشغال فلسطین جرات نکرده یک دهم آن را انجام دهد.