جمعه 10 فروردین 1403

23 اردیبهشت 1400

حماس و جهاد اسلامی فلسطین خواستار حرکت فلسطینی ها به سوی مسجد الاقصی شدند

جنبش های مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و جهاد اسلامی از فلسطیینی ها خواستند که به سمت مسجدالاقصی برای شرکت در نماز عید سعید فطر در روز پنج شنبه بروند.


به گزارش  خبرگزاری «الاربعین» ، جنبش های مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و جهاد اسلامی از فلسطینی ها خواستند که امروز پنج شنبه به سمت مسجدالاقصی برای شرکت در نماز عید سعیدفطر بروند.

محمد حماده سخنگوی حماس خطاب به فلسطینی ها گفت: حرکت شما به سوی مسجدالاقصی، پیمان وفاداری با خون شهدا در غزه عزیز، تاکیدی بر تداوم راه آزادسازی و به معنای آن است که هرگز مسجدالاقصی را تنها نحواهید گذاشت.

 وی افزود: تلاش ها و جهاد اهالی قدس و داخل سرزمین های اشغالی و کرانه باختری و این تصویر درخشان در برابر اشغالگران در همه شهرهای فلسطین را تبریک می گوییم. شما به سهم خود در نبرد شمشیر قدس مشارکت دارید.

 

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم محافظان مسجد الاقصی در قدس، شهرهای کرانه باختری و اراضی ۴۸ را به برپایی نماز عید در روز پنج شنبه در مسجدالاقصی دعوت کرد.

جهاد اسلامی همچنین از آنها خواست که فریاد تکبیر سردهند و این پیام را به جهانیان برسانند که قدس و مسجدالاقصی فلسطینی است و هرگز یهودی و یا صهیونیستی نبوده است.

جهاد اسلامی اعلام کرد: حضور در مسجدالاقصی برای ادای نماز عید در روز پنج شنبه و سپس حضور در نماز جمعه در روز پس از آن، گام مهمی است که نشان از پایداری شما دارد.