پنج شنبه 9 فروردین 1403

15 اردیبهشت 1400

رژیم صهیونیستی به دنبال تقدس‌زدایی از قدس است

هادوا شاهوان با انتقاد از سیاست‌های عربستان و امارات در همراهی با آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم به دنبال تقدس‌زدایی از اماکن و مقدسات اسلامی در منطقه است.


به گزارش ستاد خبری دومین کنگره بین‌المللی قدس شریف، نیکلا هادوا شاهوان، فعال رسانه‌ای و تحلیلگر سیاسی امروز 15 اردیبهشت 1400 در دومین کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت مجازی از شبکه عبرات تی وی پخش شد، با ستایش از امام خمینی(ره) که با نامگذاری روز قدس به همه یاد داد که اگر کشورهای مسلمان و عرب بیت‌المقدس را فراموش کنند خطر بزرگی دنیای عرب و اسلام را تهدید می‌کند؛ آن خطر بزرگ ایالات متحده آمریکا و غرب و هویت شیطانی رژیم صهیونیستی است.

فعال رسانه‌ای و تحلیلگر سیاسی هدف استقرار رژیم صهیونیستی در بیت‌المقدس را بی‌ارزش کردن ارزش‌ها، اماکن و نمادهای مقدس اسلامی دانست و اظهار داشت: آن‌ها فلسطین را تخریب و آرامگاه پیامبران الهی را نابود کردند؛ قسمت زیادی از حکمرانان دنیای عرب، در رأس آن‌ها عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مراکش، سودان و مصر بیت‌المقدس و مسجد‌الاقصی را فراموش کرده‌اند.

هادوا شاهوان تصریح کرد: حکمرانان این کشورها، با گمراه کردن مردم خود، دنبال برآوردن حرص و طمع صهیونیست‌ها هستند تا بتوانند در بیت‌المقدس و در تمام فلسطین و سرزمین‌های اشغالی در لبنان، سوریه و اردن به اشغال خود ادامه دهند؛ ایالات متحده و صهیونیست‌ها قصد توقف ندارند و فلسطین آخرین مقصد آنها نیست؛ آن‌ها برای تقسیم و تصرف سوریه و عراق و دیگر کشورها تلاش می‌کنند.

فعال رسانه‌ای و تحلیلگر سیاسی از تلاش صهیونیست‌ها برای به وجود آوردن مکانی مقدس برای یهودیان خبر داد و افزود: آن‌ها بیت المقدس را به عنوان مرکز یهود به همه معرفی می‌کنند یهودیان هیچ تعلقی به این سرزمین ندارند آنها که بیشتر آرژانتینی، فرانسوی، انگلیسی، روسی، اوکراینی، لهستانی و بولداوی هستند، به اینجا تعلق ندارند ولی قصد دارند در این منطقه حکومت کنند و اسلام را تقسیم و تحریف کنند.

هادوا شاهوان عربستان و امارات را همراه با نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی توصیف و تصریح کرد: خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی با وحدت و شجاعت عظیم اسلامی خود در مقابل غرب ایستادگی می کند و به عنوان مدافع اصلی فلسطینی‌ها در حال ایستادگی است.