پنج شنبه 9 فروردین 1403

15 اردیبهشت 1400

پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است

شیخ ماهر حمود گفت: در روزهای اخیر شاهد حملات موشکی به دیمونا بودیم و این نشان از این دارد که پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است؛ البته رژیم اشغالگرا اسرائیل هم به این نتیجه رسیده که به پایان نزدیک شده است.


به گزارش ستاد خبری دومین کنگره بین المللی قدس شریف، شیخ ماهر حمود، رئیس اتحادیه علمای مقاومت لبنان امروز 15 اردیبهشت 1400 در دومین کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت مجازی از شبکه عبرات تی وی پخش شد، اظهار داشت: روز قدس اثبات کرد، جوانان فلسطین و همه مجاهدان از اسلحه اشغالگران قوی تر هستند.

وی افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اتفاق تصادفی نبود، بلکه امام خمینی(ره) به خاطر ارتباط ماه رمضان با جهاد و دفاع از فلسطین، این روز را روز جهانی قدس نامید.

رئیس اتحادیه علمای مقاومت لبنان با بیان این که به برکت این حرکت ها، انتفاضه فلسطین ادامه خواهد داشت، ادامه داد: جوانان فلسطینی با همین انتفاضه ها، فلسطین را زنده نگه داشته اند.

وی جایگاه قدس را بسیار بالاتر از سخنرانی دانست و با تأکید بر این که نباید در مورد این مسئله تنها به مواضع گفتاری اکتفا کنیم، بیان داشت: این قدس است که به همه چیز ارزش می دهد، سرزمین قدس به آتشی تبدیل شده که در دامن اشغالگران افتاده است.

شیخ ماهر حمود خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر شاهد حملات موشکی به دیمونا بودیم و این نشان از این دارد که پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است؛ البته رژیم اشغالگرا اسرائیل هم به این نتیجه رسیده که به پایان نزدیک شده است.

وی افزود: در تورات نیز آمده است که اسرائیل بالاخره شکست خواهد خورد، زیرا حق با مسلمانان و مردم فلسطین است و در هیم راستا خداوند در قرآن فرموده است: «پیامبر را انکار را می کنند در حالی که آن را می شناسند، خواهید دید عاقبت مکذبین چه خواهد شد».

رئیس اتحادیه علمای مقاومت لبنان با بیان این که در فلسطین هر روز، روز قدس است، ادامه داد: اما ما در ماه رمضان به اشغالگران صهیونیستی اعلام می کنیم که پایان عمر شما نزدیک است و وعده الهی حتما محقق خواهد شد.