جمعه 31 فروردین 1403

20 مهر 1399

حزب خوانی قرآن کریم ویژه اربعین حسینی در کانون ذوالفقار تربت جام برگزار شد

ولی اللهی با بیان اینکه راه امام حسین(ع) را راه عزت، ظلم‌ ستیزی، مقاومت در برابر ظالم و ستمگر و راه عدالت دانست و گفت: حزب خوانی قرآن کریم ویژه اربعین حسینی در کانون ذوالفقار تربت جام برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، «علی ولی الهی» در تربت جام ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر گفت: عاشورای سال ۶۱ هجری یکی از رخداد‌های شگفت انگیز و تاریخ ‌ساز است و خون پاک سید و سالار شهیدان و اصحاب باوفایش حیاتی دوباره به جهان اسلام بخشید و به آن استمرار داد تا آنجا که امروز شاهد هستیم که در تداوم حرکت و قیام امام حسین (ع)، انقلاب شکوهمند اسلامی نیز به عنوان یک رویداد شگفت انگیز و سرنوشت ‌ساز محقق شد.

مدیر کانون ذوالفقار تربت جام افزود: راه امام حسین(ع) را راه عزت، ظلم‌ستیزی، مقاومت در برابر ظالم و ستمگر و راه عدالت دانست و گفت: اربعین، دانشگاه و درس آگاهی ‌بخشی و نجات بشریت است و امام حسین(ع) آزادگی و عزت بشریت را به عالم آموخت و از این حیث حق بزرگی بر بشریت دارد.

وی اربعین زمینه ‌ساز ظهور امام عصر(عج) می شود و پرچم «یا لثارات الحسین(ع)» برای نجات بشریت برافراشته خواهد شد، ادامه داد: اربعین حسینی(ع) روز پاسداشت مقام عزیزترین و برگزیده ترین بندگان خالص و نجیب خداست که در راه احیای دین و شریعت ناب اسلامی هر آنچه در این دنیای هستی و فانی داشتند برای رضای خداوند تقدیم کردند.

ولی الهی با اشاره به اینکه حزب خوانی قرآن کریم ویژه اربعین حسینی در کانون ذوالفقار تربت جام برگزار شد، افزود: در اربعین حسینی جلسات متععدی شامل جلسه با هیئت امناء مسجد جامع علوی، جلسه در محل سازمان تبلیغات با حضور ریاست اداره تبلیغات اسلامیاداره اوقاف و امور خیریه، جلسه با معاونت شبکه بهداشت شهرستان، تهیه بنر (محفل انس با قرآن ) و جلسه با هیئت امناء موکب شهید علیمردانی برگزار شد.

 مدیر کانون ذوالفقار تربت جام با تاکید بر اینکه اولین و مهمترین پیام اربعین، وحدت جهان اسلام در برابر جهان کفر است، افزود: اربعین حسینی؛ تجلی قدرت مدنی محمدی، نماد شکوه و عظمت عاشقان و دلباختگان محبوب قلبها حضرت امام حسین(ع)، رمز پیروزی حق بر باطل و همچنین راز ماندگاری نهضت عاشورا است.