جمعه 10 فروردین 1403

12 مهر 1399

توزیع یک میلیون ماسک در بین زائران اربعین حسینی

انجمن پیشاهنگی الوارث وابسته به بخش هماهنگی و آموزش آستان قدس حسینی به توزیع یک میلیون ماسک بین زائران اربعین حسینی خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیام اربعین، به نقل از imamhussain، انجمن پیشاهنگی الوارث وابسته به بخش هماهنگی و آموزش آستان قدس حسینی به توزیع یک میلیون ماسک بین زائران اربعین حسینی خبر داد.

این اقدام توسط ششصد نفر از خادمان افتخاری در داخل و خارج حرم مطهر امام حسین علیه السلام صورت گرفت.

صفاء الباهض ناظر بر انجمن پیشاهنگی الوارث در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر اظهار داشت: با نظر به دستور متولی شرعی آستان قدس حسینی این انجمن برنامه ویژه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را با رعایت دستورالعملهای بهداشتی اجرا می نماید.

وی افزود: امسال بیش از ششصد خادم افتخاری در قالب این انجمن در داخل و خارج شهر کربلا و در نزدیکی حرم مطهر حضرت امام حسین (علیه السّلام) به خدمت رسانی می پردازند. با تلاشهای اعضای انجمن بیش از بیست مرکز پزشکی سیّار به صورت شبانه روزی و با پشتیبانی بیمارستان سفیر الحسین (علیه السّلام) و امام زین العابدین (علیه السلام) فعالیت می نمایند.

وی ادامه داد: برخی از اعضای این انجمن به تنظیم حرکت زائران و برخی دیگر به توزیع ماسک بین زائران و برخی دیگر به ضدعفونی سازی مشغول شده اند.