جمعه 10 فروردین 1403

11 مهر 1399

بازدید رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین از دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور در سفر یک روزه به استان قزوین، از دفتر خبرگزاری «حوزه» قزوین بازید و از تلاش های ارزشمند این رسانه در انعکاس خوب فعالیت های ستاد اربعین حسینی و حوزه های علمیه قدردانی کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور در سفر یک روزه به استان قزوین، با حضور در دفتر خبرگزاری و تحریه حوزه قزوین، گفت: امروز رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها این رسالت بزرگ را دارند که مردم را نسبت به عدم حضور در مرزهای کشور عراق آگاه کنند تا مشکلاتی برای شهروندان پیش نیاید.

وی افزود: باید ایستادگی، مقاومت در برابر مشکلات و تحمل مصائب را از ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) یاد بگیریم.

 رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور اظهار کرد: رسالت اصلی رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، انعکاس رویدادهای جامعه، مسائل، مشکلات و کمبودهایی است که مردم با آن رو برو هستند.

حجت الاسلام احمدی نقش علمای دیار مینودری در عرصه های مختلف را اثرگذار توصیف کرد و  همچنین از تولیدات رسانه ای حوزه علمیه قزوین بازدید و آن را حرکتی ارزشمند دانست.