جمعه 10 فروردین 1403

11 مهر 1399

اجرای پویش #مهر_حسینی با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

ستاد ملی صبر با مشارکت ستاد دیه کشور در آستانه همایش عظیم اربعین حسینی، پویش #مهر_حسینی را با هدف ترویج و تبلیغ بخشایش و گذشت نسبت به حقوق یکدیگر و جمع آوری کمک های نقدی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را به اجرا در می آورد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، ستاد ملی صبر با مشارکت ستاد دیه کشور در آستانه همایش عظیم اربعین حسینی، پویش #مهر_حسینی را با هدف ترویج و تبلیغ بخشایش و گذشت نسبت به حقوق یکدیگر و جمع آوری کمک های نقدی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را به اجرا در می آورد تا مشارکت عاشوراییان را در پویش #بخشایش_حسینی و #صبر_زینبی به حداکثر برساند و هر اربعینی سهمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد داشته باشد.

در این طرح راهپیمایان اربعین که در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان حضور در این گردهمایی بزرگ معنوی را ندارند و همچنین هر ایرانی محبّ حسین(ع) به نیت مشارکت در ثواب راهپیمایی عظیم اربعین هزینه این سفر معنوی را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص می دهد و پویش بخشایش حسینی را در محرم 1399 رونق می بخشند.

مشارکت کنندگان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۹۳۴۵ به نام ستاد دیه کشور و یا از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری #۷۷۷۷*۷۸۰* پرداخت نمایند.