جمعه 31 فروردین 1403

02 مهر 1399

نشست مشترک کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین با مرکز ملی فضای مجازی/ تدوین پیش نویس سیاست های فضای مجازی موسم اربعین

جلسه هماهنگی سیاست های فضای مجازی مرکز، روز گذشته با موضوع اربعین، برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، جلسه هماهنگی سیاست های فضای مجازی با حضور حجت الاسلام و المسلمین اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، آقایان فیروزآبادی،  دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، خوراکیان، معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی، حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی، همچنین آقای خوش رو، مشاور معاون صدای سازمان صداوسیما  و جمعی از کارشناسان این مرکز، روز گذشته با موضوع اربعین،  برگزار شد.

دراین جلسه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های در حال اجرا،  توسط کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی، ارائه شد.

این جلسه با هدف هماهنگی بین دسنگاه های فعال در حوزه فضای مجازی و در راستای با شکوه تر برگزار شدن مراسم اربعین برگزار و طی آن علاوه بر بحث و بررسی در خصوص سیاست های فضای مجازی، پیش نویسی در با موضوع سیاست های این فضا پیرامون موضوع اربعین تهیه و به زودی ابلاغ خواهد شد.

در ادامه این جلسه، رویکرد های مرکز ملی فضای مجازی و دستگاه های عضو در خصوص موضوع اربعین مورد بحث  قرار گرفته و مقرر شد، در زمینه امور رسانه ای و تبلیغی در حوزه فضای مجازی به این رویکرد ها پرداخته شود.

همچنین مقرر شد،  جلسه ای با حضور دستگاه های مختلف، گروه های مردمی و دولتی فعال در این زمینه،  در روز یک شنبه تشکیل و مقدمات فعالیت های مجازی موسم اربعین حسینی فراهم شود.