جمعه 31 فروردین 1403

01 مهر 1399

«رادیو اربعین» نخستین رادیوی ۲۴ ساعته تصویری رسانه ملی

قاتحی گفت: رادیو اربعین به عنوان نخستین رادیوی تصویری ۲۴ ساعته رسانه ملی از طریق نرم افزار کاربردی «ایران صدا» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین،  حامد فاتحی مدیر شبکه رادیویی اربعین گفت: همزمان با راه‌اندازی رادیو اربعین ۹۹، ایده تصویری شدن این رادیو را مطرح و مراحل اجرایی آن را در دستور کار قرار دادیم به همت و پشتیبانی شبانه روزی  اداره کل فنی معاونت صدا در کمتر از یک روز تجهیزات تصویری در استودیو پخش ساختمان شیشه ای راه اندازی و عوامل اجرایی را پای کار آوردند و درگاه انتشار ایران صدا در اختیار قرار گرفت، با این اتفاق مبارک، علاقمندان پر مخاطب‌ترین رادیو مناسبتی در آستانه اربعین حسینی، می‌توانند این شبکه را را علاوه بر دریافت از طریق گیرنده‌های رادیویی و رادیو نما، برای نخستین بار بصورت تصویری و ۲۴ ساعته از طریق نرم افزار کاربردی ایران صدا و همچنین از طریق نرم افزار و تارنمای «هیات آنلاین» و نیز تارنمای «تکیه» دنبال کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس تارنمای پخش زنده تصویری رادیو اربعین با آدرس RadioArbaeen.ir در اختیار مخاطبان رسانه ملی قرار گرفته است.

مدیر شبکه رادیویی اربعین گفت: هم اکنون علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های https://b2n.ir/971579 و https://tekye.net/live/2565 و هم نسبت به تماشای این رادیو به صورت تصویری اقدام کنند. پخش زنده صوتی رادیو اربعین هم به آدرس https://b2n.ir/475186 راه‌اندازی شده است.