شنبه 1 اردیبهشت 1403

31 اردیبهشت 1399

نقش ایران در مقابله با شرارت های اسرائیل در منطقه قابل توجه است

دینا سلیمان با اشاره به اقدامات شرورانه اسرائیل و حمایت های آمریکا از این رژیم تأکید کرد که نقش ایران در مقابله با شرارت های اسرائیل در منطقه قابل توجه است.


به گزارش پایگاه خبری پیام اربعین، خانم دکتر دینا سلیمان عصر سه شنبه در کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد، با اشاره به خطر رژیم صهیونیستی برای جهان اسلام اظهار داشت: اسرائیل خیلی از زمین های فلسطینیان ها را اشغال کرده و در حقیقت یک جامعه جهانی تحت ظلم و ستم هستند.
رئیس دپارتمان روابط بین الملل دانشگاه پانچورا اندونزی افزود: با توجه به صحبت هایی که توسط بسیاری از اندیشمندان صورت گرفته ما امروز در خاورمیانه شاهد ظلم هستیم و در مرحله اول باید به امنیت کشورها توجه کنیم ونقش ایران در این زمینه بسیار مهم است.
وی در ادامه عنوان کرد: ایران می‌ تواند در مقابله شرارت ها و دشمنی های اسرائیل ایستادگی کند، بنابراین اگر می‌ خواهیم یک تغییر رژیم صورت بدهیم باید یک نظر سنجی داشته باشیم و اولین چیزی که هست این است که خیلی ها باید شهادت بدهند که اسرائیل خیلی از معاهدات بین المللی را زیر پا گذاشته است.
سلیمان با اشاره به این که ایالات متحده باید از حمایت خود از اسرائیل دست بردارد، گفت: اسرائیل از گروه های تروریستی حمایت می‌ کند و از آن طرف نسبت به کشورهای اسلامی برخی تحریم های شدید را اعمال می‌ کند.
وی بیان داشت: آمریکا از افراد و دولت های شرور حمایت می‌ کند و یکی از گروه های تند رو همین گروه داعش بود که جنایت های بی رحمانه ای را در عراق و سوریه انجام دادند و به نظر می‌ رسد این چنین ایدئولوژی بسیار کشنده است و در جهت خراب کردن وجهه اسلام به کار می‌ رود.
رئیس دپارتمان روابط بین الملل دانشگاه پانچورا اندونزی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: باید به هم بفهمانیم که فلسطین یکی از کشورهایی است که بیشترین تخریب در آن صورت می‌ گیرد و در حقیقت منطقه خاورمیانه جولانگاهی برای آمریکا و اسرائیل شده تا بتوانند فرم جدیدی را در کشور فلسطین ایجاد کنند