جمعه 10 فروردین 1403

25 آبان 1398

تجلیل از حماسه سازان اربعین حسینی در خمینی شهر اصفهان

حجه الاسلام والمسلمین گرجی در جمع مسئولین هیئات مذهبی خمینی شهر گفت: به شما عزیزان توصیه می کنم از عجب و غرور که امروزه یکی از آسیبهای اصلی هیئات مذهبی می باشد دوری کنید.


به گزارش خبرگزاری الاربعین ، همایش تجلیل از فعالین اربعین حسینی و حماسه سازان عاشورائی درحسینیه ایران ، شهرستان خمینی شهر اصفهان با حضور مسئولین استانی و همچنین سخنرانان ، ذاکرین و هیئات مذهبی این شهرستان در فرمانداری این شهر برگزار شد.

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان که سخنران این همایش بود در سخنانی توفیق خدمت به دستگاه امام حسین (ع) را افتخاری دانست که روزی هر کسی نمی شود.ایشان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و ولادت پیغمبر مهربانیها ، رمز موفقیت پیامبر از نظر قرآن را در دو چیز رحمت خداوند و اخلاق نیکو دانست.

حجه الاسلام مهدی گرجی پرهیز از عجب و غرور را لازمه موفقیت مسئولین هیئات مذهبی و ذاکرین دانسته و دستگیری از فقرا ونیازمندان در هر هیئت را اصلی ترین تکلیف مسئولین و پیشکسوتان هیئتی بیان نمود.

در این همایش که  پرچم مقدس بارگاه حضرت اباعبدالله و قمربنی هاشم و همچنین پرچم گنبد امام رضا (ع) فضای معنوی و بسیار زیبائی به آن داده بود از مسئولین موکبهای اربعین و هئیات مذهبی شهرستان خمینی شهر با اهداء لوح های تقدیر تجلیل بعمل آمد.