پنج شنبه 9 فروردین 1403

23 مهر 1398

بازدید دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر از ۱۲ موکب دیلم و گناوه

در راستای ارزیابی اقدامات فرهنگی مواکب اربعین، دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر و هیئت همراه از ۱۲ موکب دیلم و گناوه بازدید کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حسین ادیبی،دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر و هیئت همراه 22 مهر ۹۸ به منظور ارزیابی اقدامات فرهنگی مواکب اربعین حسینی استان از ۱۲ موکب شهرستان‌های دیلم و گناوه بازدید به عمل آورد.

در این بازدید از نزدیک با زائران موکب‌داران دیدار به عمل آمد و مسائل و مشکلات موجود در حوزه فرهنگی مورد پی‌گیری قرار گرفت.

نظارت بر وضعیت خدمت‌رسانی به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) در زمینه‌هایی از قبیل؛ اسکان، تغذیه و همچنین پیگیری آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی شامل اقامه نماز جماعت و همچنین حضور روحانیون و مبلغین جهت بهره‌مندی زائرین از موارد مهمی بود که در این بازدید مورد بررسی و ارزیابی هیئت ارزیابی کننده قرار گرفت.

گفتنی است در این بازدید حجت‌الاسلام نعمت الله عظیمی فرد، مسئول کارگروه نماز و تبلیغ کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان هم فعالیت‌های فرهنگی مواکب را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/