جمعه 31 فروردین 1403

07 مهر 1398

دومین جلسه کمیته فرهنگی اربعین گلستان برگزار شد

دومین جلسه کمیته فرهنگی وآموزشی ستاد اربعین استان گلستان با هدف عملیاتی کردن برنامه های کمیته فرهنگی و آموزشی استا گلستان برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، دومین جلسه کمیته فرهنگی وآموزشی ستاد اربعین استان گلستان با هدف عملیاتی کردن برنامه های کمیته فرهنگی و آموزشی برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام اصحابی مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی گلستان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای کمیته فرهنگی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین از تمامی اعضـا در خواست کرد که برنامه های محوله را عملیاتی کنند و تمام توان خود را در اجرای برنامه ها بیشتر تلاش کنند.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین گلستان گفت: شما اعضای کمیته فرهنگی موکب دار فرهنگی هستید و نقش شما در فرهنگ سازی و آموزش و بهره برداری حد اکثری در استفاده از ظرفیت بالا و جهانی اربعین که زمینه ساز ظهور امام زمان عج خواهد شد سهیم هستید.

در ادامه جلسات آخرین وضعیت برنامه ها اعلام و عملیاتی شدن برنامه ها مصوب شد. 

اطلاع رسانی و تبلیغات رسانه ای، توزیع بسته ای فرهنگی، برگزاری همایش زائرین و خادمین، سخنرانی پیش از خطبه ها، اعزام مبلغ در موکب ها، برپائی دو نمایشگاه با موضوع اربعین و مهدویت از مهم‌ترین برنامه این کمیته است.