پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

01 مهر 1398

جلسه کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر برگزار شد

با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و سایر اعضای کمیته، جلسه کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، جلسه کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان 31 شهریور 98 با حضور حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی و سایر اعضای کمیته، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم پیاده‌روی اربعین یکی از نشانه‌های مؤمن است و باید از همه‌ی ظرفیت‌ها برای پررنگ کردن محتوای فرهنگی و دینی این مراسم ارزشمند استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با بیان اینکه مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی یک میراث معنوی برای مسلمانان و سایر ادیان مذهبی است، افزود: حفظ مردمی بودن مراسم اربعین یکی از سیاست‌ها و تدابیری است که توسط سازمان تبلیغات اسلامی پی‌گیری می‌شود.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی استان بوشهر در این جلسه ترویج فرهنگ حسینی، احترام به سنت‌ها و باورهای مردم عراق و جلوگیری از تفرقه بین شیعه و سنی را از موارد مهمی عنوان کرد که فعالان برگزاری و زائران اربعین حسینی باید مورد توجه قرار بدهند.

در این جلسه اعضای مختلف کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان به بیان برنامه‌ها و سیاست‌های دستگاه‌های مربوطه در خصوص برگزاری مطلوب مراسم اربعین حسینی امسال پرداخته و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه راه‌های افزایش کیفی خدمات ارائه شده بیان کردند.