پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

24 شهریور 1398

نخستین گردهمایی فعالان عرصه کودک و نوجوان اربعین حسینی برگزار می شود

کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، نخستین گردهمایی فعالان عرصه کودک و نوجوان در حوزه اربعین حسینی را برگزار می کند.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، نخستین گردهمایی فعالان عرصه کودک و نوجوان در حوزه اربعین حسینی را برگزار می کند.

براساس این گزارش، این گردهمایی روز دوشنبه 25 شهریورماه 1398 از ساعت 16 تا 19 با سخنرانی حجج‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، حسین حقیقت رئیس اداره آموزش تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، محمد حسن راستگو از کارشناسان و پیشکسوتان فعال در عرصه کودک و نوجوان و بنیانگذار طرح تربیت مربی کودک و نوجوان حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکی است، این گردهمایی در قم به نشانی خیابان عمار یاسر، خیابان شهید قدوسی، روبه رو مرکز خدمات حوزه های علمیه، ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت ، طبقه هشتم برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، هر ساله به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین تعدادی از کارشناسان به منظور فعالیت در موکب های مسیر پیاده روی اربعین آموزش داده می شوند تا با کودکان و نوجوانان ارتباط برقرار کنند، از جمله این فعالیت‌ها می توان به ارائه معارف دینی به صورت غیرمستقیم مانند بازی، مسابقه و غیره اشاره کرد.