پنج شنبه 9 فروردین 1403

11 شهریور 1398

فراخوان ثبت‌نام «کاروان نور» اربعین اعلام شد

اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در فراخوانی از قاریان ممتاز و گروه‌های تواشیح سراسر کشور دعوت کرد تا ۱۹ شهریور به نام نویسی در پایگاه اطلاع‌رسانی این اتحادیه به نشانی www.etghan.ir اقدام کنند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور در فراخوانی از قاریان ممتاز و گروه های تواشیح سراسر کشور دعوت کرد تا ۱۹ شهریور به نام نویسی در پایگاه اطلاع رسانی این اتحادیه به نشانی www.etghan.ir اقدام کنند.

از جمله شرایط قاریان و گروه های تواشیح متقاضی شامل سن بالای ۱۸ سال، قاری ممتاز کشوری یا حداقل قاری ممتاز در سطح استان، تأیید سطح فنی قاری توسط یک نفر از استادان برجسته کشور، دارا بودن روحیه همکاری و تحمل شرایط سخت و داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه است.

اجرای برنامه‌های قرآنی از فعالیت‌های مفید کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی در مراسم پیاده روی اربعین عظیم حسینی در چند سال اخیر بوده است که فراخوان نام نویسی قاریان و گروه های تواشیح داوطلب امسال نیز اعلام شده است.

اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور امسال نیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌ نهادها و دستگاه‌های قرآنی کشور با عنوان «کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین» مسئولیت سازماندهی و اجرای برنامه‌های قرآنی در این رویداد عظیم معنوی را در عراق برعهده دارد و در موسم اربعین امسال مقرر شده است «کاروان نور» متشکل از قاریان و گروه‌های تواشیح ممتاز کشورمان به این مأموریت قرآنی اعزام شوند.

اسامی کاروان نور جمهوری اسلامی اعزامی به کربلای معلی، هفته آخر شهریور و پس از بررسی نتایج ثبت‌نام در فراخوان یاد شده، اعلام خواهد شد.