شنبه 1 اردیبهشت 1403

11 شهریور 1398

جلسه هم اندیشی کارگروه بانوان کمیته فرهنگی اربعین در اصفهان برگزار شد

دومین جلسه هم اندیشی کارگروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین اصفهان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، دومین جلسه هم اندیشی کارگروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین اصفهان به منظور ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی های لازم  در محل استانداری با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه خانم فضلی مسئول کارگروه بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان اصفهان  توضیحاتی پیرامون تشکیل کمیته امور بانوان اربعین در سال گذشته ارائه کرد و گفت: هرساله چندین هزار نفر از زنان ما در پیاده‌روی اربعین حضور دارند که این امر مستلزم ارائه برنامه‌های فرهنگی ویژه بانوان در پیاده‌روی اربعین است.

وی هدف از برگزاری این نشست را برنامه‌ریزی، مدیریت، ساماندهی، شناسایی شخصیت‌ها و اعزام خواهرانی که برای تبلیغ و امور فرهنگی توانایی دارند، برشمرد.

 در ادامه جلسه سلطانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان ضمن ارائه  گزارشی از اقدامات کمیته فرهنگی، آموزشی اربعین استان؛ مسئولیت آگاه سازی همگانی مردم نسبت به اربعین و آشنائی زائران به نهضت عاشورا را  از مهمترین وظایف کمیته فرهنگی اربعین دانست.

 در پایان این جلسه، هر یك از اعضاء كمیته نظرات و پیشنهادات خود را بیان و آمادگی لازم جهت همکاری در چارچوب اهداف و  پیشبرد سیاست‌های كمیته فرهنگی، آموزشی اربعین را اعلام كردند.