پنج شنبه 9 فروردین 1403

11 شهریور 1398

جلسه کارگروه بانوان کمیته فرهنگی اربعین استان یزد برگزار شد

اولین جلسه کارگروه بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در استان یزد برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، اولین جلسه کارگروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان یزد در محل سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در این جلسه ضمن تسلیت ایام محرم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به بحث روضه خوانی خانه ها ، برگزاری جلسه شورای علمی، همکاری و شرکت درهمایش پیام های جهانی اربعین  مطرح گردید.

در این جلسه مسئول کارگروه بانوان کمیته فرهنگی اربعین استان ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده، خواستار ارائه نظرات و پیشنهادات اعضا با توجه به وظایف مشخص شده در آیین نامه ارسالی از سوی کمیته  بانوان ستاد مرکزی شد.

در ادامه جلسه مسائلی همچون افزایش تعداد مبلغه ها در مراسم اربعین، استفاده از ظرفیت خیران در اعزام مبلغات اربعین و همچنین استفاده از فضای رسانه ای و تهیه مستند به منظور ترویج فرهنگ اربعین مطرح شد.

در پایان جلسه پیگیری تهیه محتوای فرهنگی و شناسایی مبلغان و برنامه‌ریزی و مدیریت برنامه‌ها و تعیین وظایف و اسقرار بانوان مبلغ در موکب‌ها، هماهنگی برگزاری (همایش ما رایت الا جمیلا )و مراسم نمادین بدرقه از اولین گروه اعزامی به مراسم اربعین  به تصویب رسید.